vacatures.ap.be

Financieel medewerk(st)er - 80%

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Antwerpen
Provincie van tewerkstelling: 
Antwerpen
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Accountancy-fiscaliteit
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
Karel de Grote
Sector: 
Onderwijs

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

- Je werkt voor de onderwijsgroepen Welzijn & Gezondheidszorg en Lerarenopleiding.
- Voor een aantal opleidingen ben je verantwoordelijk voor:
• De opmaak en opvolging van de personeelsbegroting en begroting werkingsmiddelen
• Registratie en beheer van gegevens binnen het ERP-pakket
• Diverse kostenafrekeningen o.a. aan studenten (studiereizen, activiteiten, …)
• Aankoop: je verwerkt aanvragen, bereidt aankooporders voor en volgt deze op tot aan de facturatie.
• Je ondersteunt de opmaak en financiële opvolging van (onderzoeks)projecten
- Je bent business controller binnen de onderwijsgroep:
• Je bent het aanspreekpunt voor de budgeteigenaars betreffende de opvolging van hun personeels- en werkingsbegroting
• Je beheert actuals/budgetcontroles en maakt simulaties
• Je zorgt op regelmatige basis voor een efficiënte financiële en management rapportering aan interne en externe stakeholders
- Je werkt in team waarbij collega’s onderling taken verdelen en resultaatsgericht beheren.
- Je werkt nauw samen met verschillende opleidingen en diensten zoals de personeelsadministratie en financiën.
- Je werkt op Campus Zuid en rapporteert aan het Hoofd Administratie en Organisatie.

Profiel: 

e hebt een bachelordiploma bij voorkeur in een financiële richting of gelijkwaardig door ervaring .
- Je hebt een grondige kennis van financiële rapportering. Werken met cijfers geeft je energie.
- Je beheerst de courante MS-office programma’s. Je bent zeer sterk in Excel en hebt ervaring met het opstellen van draaitabellen. Ervaring met een ERP-systeem is een pluspunt.
- Je communiceert vlot en duidelijk, behartigt de belangen van de organisatie en kan goed functioneren in een team.
- Je kan flexibel omgaan met prioriteiten en het zelfstandige inplannen van taken.
- Je kan goed omgaan met stress en wisselende piekperiodes.
- Je kan resultaatgericht werken en je assertief, maar ook discreet opstellen.
- Je werkt aan je eigen professionalisering en deelt graag spontaan je kennis en ervaring met je collega’s.

Arbeidsvoorwaarden: 

- Een statutaire aanstelling in deeltijds dienstverband (80%) als lid van het administratief en technisch personeel.
- Je opdracht start zo snel mogelijk na selectie en loopt tot 31 augustus 2020, verlengbaar na positieve evaluatie.
- Een loon in functie van je kwalificaties en ervaring binnen het groeipad B11-B22 (equivalent van de weddeschalen 581-582-592-584). Meer informatie over de weddeschalen en barema’s, vind je op www.ond.vlaanderen.be > Werken in het onderwijs > Solliciteren en loopbaan > Weddeninfo > Weddenschaal > huidige versie.
- Typerende arbeidsvoorwaarden binnen onze hogeschool zijn flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken, een laptop, opleidingsmogelijkheden en een aantrekkelijke vakantieregeling.
- KdG gelooft in de passie en het talent van haar medewerkers en streeft daarbij naar gelijke kansen. Met respect voor diversiteit en een goed evenwicht tussen mannen en vrouwen, verschillende leeftijden en culturele achtergrond. Daarom nodigen we iedereen uit om zich kandidaat te stellen voor deze vacature.

Extra informatie: 

Meer informatie over deze vacature kan je bekomen bij Michiel Verbist, Hoofd Administratie & Organisatie, via e-mail michiel.verbist@kdg.be of op het nummer 03 502 23 68.

Heb je assistentie nodig bij het posten van je kandidatuur? We helpen je graag verder! Contacteer de dienst HR, via 03 613 13 36 of hr@kdg.be.

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
10 december, 2019 to 3 januari, 2020
E-mail sollicitaties: 
hr@kdg.be
Plaats: 
Antwerpen
Straat en huisnummer: 
Brusselstraat 45
Postcode: 
2018
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.